مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ


یکی‌از متداول ترین خصوصیت هایی که یوزرها در پی آن می باشند خصوصیت dark mode اینستاگرام میباشد. موقعیت شب اینستا در اندروید خیر صرفا باعث به کاهش مصرف باتری موبایل های موبایل می‌شود بلکه از دیده ها در قبال نوروروشنایی آبی‌رنگ تلفن همراه در هنگام شب نگهداری می‌نماید. طراحی اپلیکیشن  البته سوال اینجاست که چه گونه شرایط شب اینستا رو فعال کنیم؟ در موقعیت پیش فرض قابلیت و امکان راه اندازی تم مشکی اینستاگرام در خویش نرم افزار نیست. صاحبخانه فا مگ در‌این مقاله با معرفی طرز هایی نظیر پیکربندی تلفن همراه و استعمال از برنامه های جانبی، فعال‌سازی موقعیت شب اینستا را برای یوزرها این رسانه اجتماعی قابلیت پذیر می سازد.

درین مقاله با عنوان ها آموزشی تحت آشنا می شویم:


شرایط بدون نور اینستاگرام اندروید
چه گونه dark mode اینستاگرام را فعال کنیم؟
راه‌اندازی وضعیت شب اینستا در اندروید های دیرین با Gb insta
راه‌اندازی موقعیت شب اینستاگرام با برنامه Dark Mode
موقعیت بدون نور اینستاگرام اندروید
به کارگیری طولانی برهه زمانی و شبانه روزی از این کانال اجتماعی نیاز به راه‌اندازی dark mode اینستاگرام را برای یوزرها دو چندان نموده است. اجرای اینستاگرام در شرایط بدون نور dark mode واحد سنجش مصرف باتری را کاهش می‌دهد. علاوه بر این تم مشکی اینستاگرام برای مطالعه متن ها اینستاگرام در شب شل خیس میباشد و زخم کمتری نسبت به تم سپید به دیده ها وارد میکند. از طرفی اعلام گردیده امکان تم مشکی اینستاگرام فعلا روی ورژن های ios 13 و اندروید 10 به بالا فعال گردیده و در دسترس میباشد. اشخاصی که اندوه چشمی دارا هستند می‌توانند وضعیت شب اینستا را برای تلفن همراه خویش فعال نمایند.

 

چه گونه dark mode اینستاگرام را فعال کنیم؟
فعلا قابلیت و امکان شرایط شب اینستاگرام به طور غیر وابسته ارائه نمی‌شود و برای راه‌اندازی این امکان اینستاگرام نیاز به استعمال از موبایل های اندروید 10 به بالا خواهید داشت. به این ترتیب در صورتی‌که که موبایل گزینه به کار گیری شما سابق خیس میباشد نمی توانید موقعیت شب اینستا را برای تلفن همراه خویش فعال فرمایید. مگر اینکه اینستاگرام در به روز های بعدی قابلیت و امکان وضعیت بدون‌نور را به طور غیروابسته ارائه دهد و یا این که اینکه این قابلیت و امکان به ورژن های دیرین خیس اندروید هم انتقال داده شود. به خواسته راه‌اندازی قابلیت و امکان Dark Mode اینستاگرام در ورژن های سابق خیس می‌توانید از برنامه های جانبی به کار گیری نمائید.

به خواسته فعال سازی وضعیت بدون‌نور اینستاگرام نخست مطمئن گردید ورژن اندروید تلفن شما 10 به بالاست.
از آن‌جا که امکان دارک مود اینستاگرام در ورژن های گذشته نیست لازم میباشد قبلی از هر چیز اپلیکییشن اینستاگرام خویش را به نهایی ورژن بروزسانی فرمائید. (برای انجام این فعالیت به گوگل پلی بروید و نهایی ورژن اینستاگرام را دانلود و روی تلفن همراه گوشی خویش نصب نمائید.)
فعلا برای فعال‌سازی تم مشکی اینستاگرام می بایست موبایل خویش را به موقعیت شب در آورید. به بخش settings (پیکربندی) موبایل تلفن خویش بروید و مورد Display را گزینش فرمائید.

 نکته حائض اهمیت: با اعتنا به اینکه قابلیت و امکان شرایط شب اینستاگرام حال به طور غیر جدا و به طور کامل متعلق به سیستم دلیل تلفن همراه فعالیت می نماید در حالتی‌که موبایل شما امکان فعال کردن موقعیت شب را نداشته باشد نمی توانید وضعیت شب اینستا را هم فعال نمائید.
اینک مورد Dark Mode را گزینش فرمائید.

در کاغذ اکران داده گردیده آیتم مقابل Tu on now را فعال کنید.

با انجام این روند شرایط شب موبایل گوشی شما فعال می‌شود. هم اکنون زمانی به اینستاگرام مراجعه میکنید مشاهده خواهید کرد که تم مشکی اینستاگرام اندروید شما فعال شده‌است. درحال حاضر فرض کنیم ورژن سیستم استدلال اندروید شما سابق میباشد. در چنین قوانینی چطور می قدرت وضعیت دارک گزینه اینستاگرام را فعال کرد؟ پیرو به باز بینی این معضل می‌پردازیم.

فعال‌سازی موقعیت شب اینستا در اندروید های کهن با Gb insta

Gb insta ورژن تغییر تحول یافته اینستاگرام میباشد که در مشت یوزرها قرار گرفته و جایگزین ورژن اصلی به حساب آورده می شود. این برنامه تجهیزات و ابزارهای بیشتری را نسبت به ورژن اصلی در مشت یوزرها خویش قرار می‌دهد.

نکته قابل توجه: اعتنا داشته باشید به کارگیری از برنامه های جانبی ممکن میباشد امنیت حساب شمارا به خطر بیندازد. براین اساس تا حد قابلیت و امکان از برنامه های جانبی به کار گیری نکنید.
Gb insta را دانلود و نصب کنید و با داده ها حساب خویش لاگین فرمائید.
در کاغذ پروفایل کاربری خویش با لمس آیکن چرخ دنده به بخش پیکربندی بروید.

در بخش Themes آیتم Download Theme را تعیین کنید.

در پنجره ظواهر گردیده روی آیتم Allow ضربه بزنید.

اینک تم مشکی یا این که به عبارتی Dark Mode را گزینش و روی آیتم ok ضربه بزنید.
یاداوری: در‌حالتی که که از روش این برنامه چیره به راه اندازی تم مشکی اینستاگرام نشدید از سایر طریق های معرفی گردیده برای تغییر‌و تحول تم نرم افزار اینستاگرام خویش به کارگیری کنید.


فعال سازی شرایط شب اینستاگرام با برنامه Dark Mode

نرم افزار Dark Mode یکی‌از دیگر از نرم افزار های جانبی میباشد که به مراد راه‌اندازی تم مشکی اینستاگرام می‌توانید از آن به کارگیری نمائید. مزیت مهمی که‌این برنامه نسبت به دیگر نحوه ها دارااست این میباشد که قابلیت و امکان نصب و راه‌اندازی روی ورژن های کهن خیس اندروید را آماده می‌کند. علاوه بر این از آن جا که برای راه اندازی وضعیت شب اینستا در Dark Mode نیاز به ورود داده ها اکانت کاربری تان را ندارید امنیت حساب شما‌را محافظت میکند. صرفا با انجام یکسری مرحله معمولی تحت میتوانید تم مشکی اینستاگرام را برای برنامه اینستاگرام خویش فعال کنید:

برنامه Dark Mode را از گوگل پلی دانلود و نصب فرمایید. (این برنامه در موقعیت پیش فرض روی موقعیت روز Day Mode فعال میباشد.)

نرم افزار دارک مود را گشوده فرمایید و آیتم Night Mode را تعیین فرمائید. با گزینش این آیتم ورقه سیاه میشود.
نکته: شما می‌توانید آیتم Auto را فعال نمائید. در‌این حالت شرایط روز و شب به طور خود کار در حین خویش فعال میشوند. 

فعلا نرم افزار اینستاگرام خویش را گشوده نمائید. همانگونه که مشاهده می‌کنید تم مشکی اینستاگرام شما فعال شده‌است.

نکته حائض اهمیت: برای استعمال از این برنامه نیاز به لاگین به اکانت کاربری تان نخواهید داشت.
درین مقاله شیوه راه اندازی شرایط شب اینستاگرام را به شما فراگیری دادیم. شرایط شب اینستاگرام به افرادی که از اینستاگرام در حین شب استعمال می‌نمایند و یا این که به‌دنبال روشی برای کاهش مصرف باتری موبایل تلفن خویش در مقطع عصر به کارگیری می باشند توصیه می شود. لحاظ شما در زمینه ی موقعیت شب اینستاگرام چه چیزی است؟ شما چه طرز های دیگری برای فعالسازی شرایط شب اینستاگرام می‌شناسید؟ ایده ها و نگرش های خویش را برای صاحبخانه فا مگ تثبیت کنید. در صورتی این مقاله برای شما موءثر بود پیوند آن را برای دوستان خوب خویش نیز به اشتراک بگذارید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 192 تاريخ : سه شنبه 31 تير 1399 ساعت: 15:49


پباده سازی نرم افزار گوشی
2

در دنیای امروز تکنولوژی به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت میباشد و سالانه شاهد این هستیم که معاش روزانه مردم بیشتراز پیش متعلق به به کار گیری از تکنولوژی های روز شده‌است. این تعلق و استقبال مردم از تکنولوژی های تازه بستر را برای ایجاد کنندگان تولیدها دارای ربط گشوده نموده است تا سالانه تولید ها نو خویش را به مشتریان عرضه نمایند. طراحی اپلیکیشن یکی این تولید ها تکنولوژی که محبوبیت آن روز آپ تو دیت در تمامی جهان رو به ارتقا میباشد تلفن های هوشمند هستند و این بستر مطلوب سبب ساز شده‌است موسسات پهناور آفریننده تلفن های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، هواوی و ... سالانه تولید ها جدیدی به بازار عرضه نمایند.

پژوهش ها نشان می‌دهند که سه چهارم مردم ایالات متحده حد اقل هرکدام ساعت تلفن همراه هوشمند خویش را تحلیل مینمایند و 90 در صد دوره سپری گردیده با دستگاه های گوشی به وسیله یوزرها به نرم افزار ها اختصاص داده می گردد. فعلا وقتی که مردم به نرم افزار های تلفن همراه اختصاص میدهند بیش تر از وقتی میباشد که صرف تماشای تلویزیون مینمایند و این اهمیت نرم افزار های گوشی را در دنیای امروز نشان میدهد. در کشور ایران هم در حالتی که به مردم حریم خویش در مترو یا این که به خانواده های خویش در ضیافت ها توجه نمایید متوجه می شویم که نفوذ تلفن های هوشمند در کشور ایران هم کمتر از میهن های توسعه یافته نبوده و مردم طولانی تر دوره خویش را در نرم افزار های تلفن های هوشمند خویش می‌گذرانند.

تاثیر به کارگیری از نرم افزار های گوشی بر معاش مردم
همان گونه که در متن بالا اشاره شد امروزه به کار گیری از تلفن های هوشمند و نرم افزار های تلفن همراه بیشتراز قبل معاش روزانه مردم را مشغول نموده است و با تخصصی شدن نرم افزار های گوشی مردم هرکدام از نیازهای خویش را از با به کار گیری از یک کدام از نرم افزار های تلفن هوشمند خویش رفع می‌کنند. مثلا در شرایطی‌که دنبال دیدن تصاویر باشند به سراغ نرم افزار اینستاگرام می روند در حالتی که دنبال یافتن رستوران باشند به سمت نرم افزار foursquare یا این که فیدیلیو میروند در‌حالتی که نیاز به ماشین کرایه ای داشته باشند سرغ اسنپ و تپسی می‌روند و نمونه های بخش اعظمی که همگی ما هر روزه با آن‌ها مشغول هستیم.

 

طبیعتا به کار گیری بیشتراز حد مردم از تلفن های هوشمند خیلی خوب وجود ندارد و منجر بدور شدن مردم از یکدیگر شده‌است ولی می اقتدار این تهدید را به یک زمان برای کسب و فعالیت خویش تبدیل کنیم و در حال حاضر که‌این رسانه بیش تر از رسانه های دیگر بر روی مردم تاثیر گذاری داراست، بتوانیم تعداد بیشتری از مردم را مخاطب کسب و عمل خویش کنیم.

بخش اعظمی از مردم هنوز بر این باوراند که فعال سازی اپلیکیشن گوشی برای کسب و فعالیت یگانه به موسسه ها پهناور وکاری هزینه بردار میباشد. در صورتی شما هم دارنده کسب و عمل هر یکسری کوچکی می باشید و کسب وکارتان اپلیکیشن گوشی ندارد بایستی به تاءمل داشتن آن باشید به این دلیل که دنیای امروز دنیای تکنولوژی و رقابت می‌باشد و از مهم‌ترین فواید نرم افزار برقراری رابطه معمولی و دو طرفه با مخاطبان کسب و فعالیت شما و ارائه سرویس ها فارغ از مرز است.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1399 ساعت: 18:32


پباده سازی نرم افزار گوشی
2

در دنیای امروز تکنولوژی به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت میباشد و سالانه شاهد این هستیم که معاش روزانه مردم بیشتراز پیش متعلق به به کار گیری از تکنولوژی های روز شده‌است. این تعلق و استقبال مردم از تکنولوژی های تازه بستر را برای ایجاد کنندگان تولیدها دارای ربط گشوده نموده است تا سالانه تولید ها نو خویش را به مشتریان عرضه نمایند. طراحی اپلیکیشن یکی این تولید ها تکنولوژی که محبوبیت آن روز آپ تو دیت در تمامی جهان رو به ارتقا میباشد تلفن های هوشمند هستند و این بستر مطلوب سبب ساز شده‌است موسسات پهناور آفریننده تلفن های هوشمند نظیر اپل، سامسونگ، هواوی و ... سالانه تولید ها جدیدی به بازار عرضه نمایند.

پژوهش ها نشان می‌دهند که سه چهارم مردم ایالات متحده حد اقل هرکدام ساعت تلفن همراه هوشمند خویش را تحلیل مینمایند و 90 در صد دوره سپری گردیده با دستگاه های گوشی به وسیله یوزرها به نرم افزار ها اختصاص داده می گردد. فعلا وقتی که مردم به نرم افزار های تلفن همراه اختصاص میدهند بیش تر از وقتی میباشد که صرف تماشای تلویزیون مینمایند و این اهمیت نرم افزار های گوشی را در دنیای امروز نشان میدهد. در کشور ایران هم در حالتی که به مردم حریم خویش در مترو یا این که به خانواده های خویش در ضیافت ها توجه نمایید متوجه می شویم که نفوذ تلفن های هوشمند در کشور ایران هم کمتر از میهن های توسعه یافته نبوده و مردم طولانی تر دوره خویش را در نرم افزار های تلفن های هوشمند خویش می‌گذرانند.

تاثیر به کارگیری از نرم افزار های گوشی بر معاش مردم
همان گونه که در متن بالا اشاره شد امروزه به کار گیری از تلفن های هوشمند و نرم افزار های تلفن همراه بیشتراز قبل معاش روزانه مردم را مشغول نموده است و با تخصصی شدن نرم افزار های گوشی مردم هرکدام از نیازهای خویش را از با به کار گیری از یک کدام از نرم افزار های تلفن هوشمند خویش رفع می‌کنند. مثلا در شرایطی‌که دنبال دیدن تصاویر باشند به سراغ نرم افزار اینستاگرام می روند در حالتی که دنبال یافتن رستوران باشند به سمت نرم افزار foursquare یا این که فیدیلیو میروند در‌حالتی که نیاز به ماشین کرایه ای داشته باشند سرغ اسنپ و تپسی می‌روند و نمونه های بخش اعظمی که همگی ما هر روزه با آن‌ها مشغول هستیم.

 

طبیعتا به کار گیری بیشتراز حد مردم از تلفن های هوشمند خیلی خوب وجود ندارد و منجر بدور شدن مردم از یکدیگر شده‌است ولی می اقتدار این تهدید را به یک زمان برای کسب و فعالیت خویش تبدیل کنیم و در حال حاضر که‌این رسانه بیش تر از رسانه های دیگر بر روی مردم تاثیر گذاری داراست، بتوانیم تعداد بیشتری از مردم را مخاطب کسب و عمل خویش کنیم.

بخش اعظمی از مردم هنوز بر این باوراند که فعال سازی اپلیکیشن گوشی برای کسب و فعالیت یگانه به موسسه ها پهناور وکاری هزینه بردار میباشد. در صورتی شما هم دارنده کسب و عمل هر یکسری کوچکی می باشید و کسب وکارتان اپلیکیشن گوشی ندارد بایستی به تاءمل داشتن آن باشید به این دلیل که دنیای امروز دنیای تکنولوژی و رقابت می‌باشد و از مهم‌ترین فواید نرم افزار برقراری رابطه معمولی و دو طرفه با مخاطبان کسب و فعالیت شما و ارائه سرویس ها فارغ از مرز است.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 187 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1399 ساعت: 18:32

گفتگوی ویژه خبری در خصوص کار آژانس های آنلاین
در یک کدام از برنامه های گفتگوی ویژه خبری که از کانال دوم سیما پخش شد در حضور آقای تولد منشی پور، رئیس دلیل آژانس آنلاین تپسی و جناب آقای پزشک حبیبی، نماینده اتحادیه تاکسیرانی طراحی اپلیکیشن  به باز‌بینی فرایند عمل ماشین کرایه ای های آنلاین پرداخته شد. دکتر معالج حبیبی در سخن های خویش با پرداختن به مورد تجدید بنا سیستم ماشین کرایه ای رانی مملکت در سال های اخیر بدین نکته اشاره نمود که طبق بند ۳ ضابطه یکم الحاقی تمرکز کارها ماشین کرایه ای رانی و حمل و نقل بر عهده شهرداری میباشد و هر دو کمپانی فعال دراین باره (اسنپ و تپسی) بایستی جواز عمل را از این سازمان اخذ می کردند. پیرو برنامه سرکار خانم اسکویی؛ نائب رئیس وزارت صنعت و معدن روی خط تلفن گفتگوی ویژه خبری آمد و با اشاره به موادی از ضابطه اعلام داشت که دو جواز برای شرکتهای فعال در سرویس ها آنلاین موجود است که یکی‌از نشانه اعتماد الکترونیک و دیگری پروانه کسب برای کسب و عمل های آنلاین میباشد که بوسیله اتاق های صنفی صادر میگردد. هر دو کمپانی اسنپ و تپسی هم علامت را اخذ کرده اند و هم همگی روند اخذ پروانه کسب را پشت رمز گذارده‌اند. با بالا به چنگ آوردن مشاجره جواز ها آقای رحمانیان؛ نماینده ماشین کرایه ای های مسافرتی هم پشت خط برنامه آمد و این قضیه را مطرح کرد که دو کمپانی فعال در آژانس رانی آنلاین هیچ‌سیرتکامل جواز حمل و نقلی را اخذ نکرده اند و در حین 1 سال قبلی با جواز ساخت اپلیکیشن به عمل در آژانس رانی مرزوبوم پرداخته اند. در پی برنامه جناب آقای سلجوقی؛ عضو هیئت سازمان فناوری داده ها جمهوری اسلامی ایران نیز پشت خط برنامه آمدند و با اشاره به عملکرد دولت برای کاهش تعداد جواز ها، مجوزهای اخذ گردیده بوسیله دو کمپانی اسنپ و تپسی را کافی می داند و سنگ اندازی های سیستم سنتی ماشین کرایه ای رانی را امری خطا دانستند. به گفته آقای سلجوقی جواز های لازم اخذ گردیده و همکاری خاصی با نیروی انتظامی نیز بوسیله هر دو کمپانی در اکنون انجام میباشد. در آخر آقای به دنیا آمدن منشی پور، مدیریت ادله تپسی در جواب به موضوعات مطرح گردیده اعلام‌کرد که همگی جواز های مو جود برای عمل اخذ گردیده و این موسسه آمادگی اخذ جواز های لازم دیگر را نیز دارااست. آقای منشی پور با اشاره به فواید متعدد آژانس های آنلاین از گزاره ارتقا امنیت، کاهش هزینه ها، کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا مراحل استخدام رانندگان این مجموعه را فرایند ای سختگیرانه خیس از آژانس خدمت های عادی دانست. سازه به گفتگوها آقای به دنیا آمدن منشی پور در 1سال عمل هر دو کمپانی حتی یک آیتم گلایه از ماشین کرایه ای داران آنلاین انجام نشده و کلیه هماهنگی های لازم با پلیس فتا و دیگر نهاد های امنیتی نیز به انجام رسیده میباشد.

هجرت بدون پول با آژانس آنلاین : 
در هر دو خدمت آژانس آنلاین اشخاص میتوانند با دعوت از افراد دیگر برای به کار گیری از این خدمت اولی مهاجرت خویش را به طور بدون‌پول انجام دهند. برای این عمل کافیست در فضای نرم افزار دوستان عزیز خویش را دعوت نمائید. در صورتی‌که که تا به حالا از خدمت های ماشین کرایه ای آنلاین اسنپ استعمال نکرده اید با نام نویسی از روش پیوند تحت میتوانید از هجرت بدون‌پول برخوردار گردید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 166 تاريخ : پنجشنبه 26 تير 1399 ساعت: 15:01

امروزه نرم افزار ها تمامی جا وجود دارا هستند. در کامپیوتر ها، در تلفن همراه های هوشمند، در مترو و حتی‌د‌ر منزل ی شما. اکثری از عمل های روزانه ی ما از روش نرم افزار ها انجام می گردد. زمینه ای که شاید انسان بیست سال پیش هیچگاه نمی توانست تصور نماید.
نرم افزار ها در چه سیستم استدلال هایی اجرا می گردند؟

چگونگی پباده سازی نرم افزار ماهر

گذشته از اینکه سیستم برهان های منحصر به فرد تلفن همراه های هوشمند به وجود بیایند؛ چیزی با این تیتر وجود نداشت و در واقع می قدرت اعلام‌کرد تلفن همراه ها فاقد سیستم دلیل بودند. گوشی های نخستین فقط قابلیت و امکان برقراری تماس را به شما می دادند البته با پیشرفتشان توانستند بعضی تجهیزات رفاهی را نیز به خویش بیشتر نمایند.
با پیشرفت سریع رشته آوری ما شاهد پیدایش سیستم دلیل های اندورید و IOS  طراحی اپليكيشن بودیم که امروزه سلاطین سیستم برهان موبایل های هوشمند به اکانت می‌آیند. ولی گذشته از آنها چی؟ به چه شکل موبایل های هوشمند سیستم ادله منحصر به خویش را دارا شدند؟
در واقع زمانی کارشناسان حوزه ی رشته آوری، عطش مردم برای به کارگیری از تلفن همراه های هوشمند را مشاهده کردند قصد به پباده سازی نرم افزار های متعدد گرفتند. البته نبود فضا مطلوب برای این نرم افزار ها بازدارنده از اجرای مفید آنان می‌شد.
در سود پروژه های ایجاد نرم افزار ماهر یک کدام از بعد از دیگری با باخت مواجه شدند. در غایت دو کمپانی سیمبین و جاوا دور و اطراف هایی را برای اجرای نرم افزار های ماهر کد نویسی کردند. در کنار این زمینه پیدایش دوربین های دیجیتالی در تلفن همراه ها، منجر شد عصری تازه در به کارگیری از تلفن های همدم مقدمه شود. دیگر این وسائل الکترونیکی فقط برای برقراری تماس کاربرد نداشتند. اکثر مردم از آنها برای سرگرمی و تثبیت لحظات متفاوت معاش حود به کارگیری می کردند. اکثر نوجوان ها برای خویش تلفن همراه یاروهمدم داشتند. البته سلطه ی جاوا و سیمبین خیلی دوام نیاورد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپليكيشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 173 تاريخ : سه شنبه 24 تير 1399 ساعت: 16:54

 

نرم افزار ها یا این که قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه
از طرفی دیگر، یک طراحی اپلیکیشن تلفن همراه، چیزی میباشد که شرکت های بزرگتر برای ارتقا و بهبود تجربه یوزرها خویش از امکاناتشان پباده سازی و بهره‌برداری مینمایند. به عنوان مثال، در حالتی که به وب سایت آمازون و اپلیکیشن مبنی بر گوشی آن نگاهی بیندازیم، به آسانی تفاوت های در بین این نرم افزار گوشی و سایتی که بر روی کامپیوتر مشاهده می‌کنید را ادراک کرده و علاوه بر این تفاوت های آشکاری ما میان آنچه که از وبسایت آمازون در کامپیوتر و موبایل هوشمند یا این که تبلتتان مشاهده می‌کنید موجود است.

قابل انعطاف افزارهای آنلاین،ابزارهای تماما متفاوتی می باشند که به صاحبان کسب و امور قابلیت های پیچیده ای برای دسترسی به کاربرانشان در مسیری بدون واسطه و گوناگون را میدهند. پیشین از تجربه متعدد، داده ها و ابزارهای گوناگونی در‌این مسیر وجود دارا هستند که فقط به یوزرها تلفن همراه اختصاص داده می‌شوند؛ GPS، پباده سازی بهتر، گردش ریلکس خیس در اپلیکیشن، سرویسهای منحصربه‌فرد، داده ها ظریف و بقیه خصوصیت هایی که فعلا وجود داشته و در آینده نیز به تعداد آنان افزوده خواهد شد.

اما، در چنگ داشتن همگی این تجهیزات نیاز به صرف مخارج متعددی داشته و پباده سازی یک اپلیکیشن تلفن همراه صد رد صد هزینه ای بیش تر از یک سایت رسپانسیو عادی را طلب مینماید؛ ولی بر حسب جور کسب و فعالیت شما و میزان دارایی ای که در مشت دارید، بایستی شایسته ترین شیوه مطابق با آنچه در ذهن می پروانید و خصوصیت های خاصی که از کسب و فعالیت خویش انتظار دارید را تعیین نمایید.

آیا کسب و فعالیت شما نیاز به نرم افزار دارااست؟
بعداز مطالعه تفاوت های طراحی وب رسپانسیو و قابل انعطاف افزارهای آنلاین، سوال بعدی شما می‌تواند این باشد که آیا مستلزم اپلیکیشن می باشید یا این که نه؟ چنانچه پیش از این مالک یک سایت بوده باشید، مشاهده آمارها قادر است به شما در یافتن تعداد اشخاص بازدید کننده از وبسایت و یا این که ابزارهای موبایلی تان یاری کننده باشد. از این طرز می قدرت نرخ پریدن این بازدیدها را به دست آورده و پژوهشی را پیرامون ابزارهای تحلیل خویش انجام بخشید تا از روش آن کردار بازدید کنندگان، استدلال و منزلت رخنه‌ تارنما را از روش آن پیدا کنیم.

مطالعه آمارهای تارنما، جواب های بهتری به‌این سوالهای برای شما مهیا می نماید. از روش این آمارها میباشد که میتوانید تخمینی بر روی معیار آنچه در کسبو عمل خویش از دست می دهید ساخت کرده و ایده های قابل قبولی از آنچه برای حل این اختلال نیاز دارید را در دست می‌گذارد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عباسی app02 بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 19:31


پباده سازی نرم افزار در حالتي‌كه تا به امروز سری به ليست برگزيدگان و پردرآمدترين كارهاي دانا زده باشيد، بي ترديد نام برنامه نويسي را تحت عنوان يك كدام از پول سازترين كارهاي عالم در‌اين ليست مشاهده نموده ايد. هر يك سري بيش تر گزارش ها و تحقيقاتي كه درين حوزه انجام یافته مرتبط با ايالات متحده و كشورهاي اروپايي ميباشد، ولي مي توان با پاره اي تغيير تحول آنان‌را به مملكت خودمان هم توسعه اعطا كرد.
در كشور‌ايران هنوز يك تحقيق داراي اعتبار از ترازو طراحی اپلیکیشن درآمد برنامه نويسان و جايگاهي كه در آن قرار دارا‌هستند فيس نگرفته ميباشد، ولي با انجام پژوهش ها محلي و باز نگري وضعيت سرزمين متوجه مي شويم كه برنامه نويسي در كشور ايران هم ميتواند بسيار پولساز باشد، به شرطي كه در‌اين فعالیت ماهر گرديد.
ولي برنامه نويس هاي بزرگ معمولا با عشق قلبي به تكنولوژي و كامپيوتر در مسير برنامه نويسي گام ميگذارند و معمولا پول ترازو خيلي مهمي براي آغاز کار وجود ندارد. برنامه نويسان متعددي ميباشند كه عاشقانه فعالیت خويش را دوست دارا‌هستند و اين علاقه سبب ساز گرديده كه بخش اعظمي از مواقع حتي به صورت مجاني فعاليت نمايند. در‌حالتي كه نگاهي به گيت هاب بيندازيد متوجه خواهيد شد كه چه تعداد از پروژه ها درين وب سايت به صورت مجاني در اختیار مردم قرار ميگيرند.
چطور برنامه نويسي را در آغاز كنيم؟
تبليغات
اپتيموم او
اينفلوئنسر ماركتينگ
تبليغات اينستاگرام
شيوه و آمادگي براي ابتدا برنامه نويسي
چگونگي ابتدا برنامه نويسي
زماني كه ميخواهيد فراگيري برنامه نويسي را ابتدا نمائيد، بهتر ميباشد يكسري نكته را مدنظر داشته باشيد تا ميانه فعاليت به ايراد نخوريد. بهتر ميباشد مواقعي كه در پي مطرح ميكنيم را در خودتان كاوش نمائيد و سپس به طور ماهر به برنامه نويسي بپردازيد.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 14 تير 1399 ساعت: 17:17


در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم وبسایت Apkpure را كه در زمینه دانلود از پلی استور بسیار كاربردی ست ، معرفی كنیم . در واقع این تارنما را میتوان تحت عنوان تبدیل كننده ای حرفه ای برای اپلیکیشن های جان پباده سازی اپلیكیشن دار در بازار دانست .با سرای وب یاور باشید .

پباده سازی
اپلیكیشن پلی‌استور مرجعی غنی از اپلیکیشن‌های طراحی اپلیكیشن اندرویدی بوده كه میلیون‌ها اپلیکیشن رایگان و پولی را در خود جای داده و سوای نقص ترین مرجع اندرویدی را در مشت کاربران قرار داده است . با این حالا، به کارگیری از آن برای بعضی كشورهای عالم، از گزاره كشور جمهوری اسلامی ایران با دردسرهای اكثری یاور می باشد و محبوبیت هر چه بیش تر ماركت‌های داخلی از جمله مایكت، فراری بودن کاربران را از پلی‌استور نشان می‌دهد . ماركتی كه بدون نرم افزار‌های گذر از تحریم، هیچ عكسی در آن لود نمی‌شود و معدود نرم افزار‌هایی نیز كه گزینه‌ی دانلود آن‌ها فعال است، از سرعت بسیار مقداری هنگام دانلود برخوردارند . اما مورد اصلی كه سایت‌های تبدیل كننده‌ی لینک و پیوند پلی‌استور، به فولدر دانلودی را به وجود آورد و به‌سرعت نیز به محبوبیت رساند، ترجیح کاربران به دانلود بازی و برنامه‌ها از طریق رایانه و بعد از آن انتقال آن به گوشی بود؛ امكانی كه حتی ماركت‌های داخلی نیز راه‌حل ای برای آن پیدا نكردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، باید اپلیکیشن ماركت‌های متبوع را در تلفن همراه نصب می‌كردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این اپلیکیشن‌ها بخشی از مهمترین نیازهای کاربران اندرویدی شدند؛ به طوری كه شاید شما نیز برای تبدیل‌های خود از وب سایت‌هایی همچون Apk Downloader به كار گیری فرمائید .
با این نیز اكنون پیشنهاد میكنیم كه همین حال یك زمانه به تارنما معرفی شده درین پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه شوید با یك كدام از بهترین سایت‌های مو جود در‌این مسئله آشنا شوید .


Apkpure برخلاف همتایان خود، صرفا یك دانلود كننده‌ی صرف نیست . بلكه با وارد كردن نام یا این که این كه آیدی یا این که این كه لینك و لینک و پیوند هر اپلیکیشن، این سایت اقدام به دانلود تمام پروفایل نرم افزار متبوع می نماید و علاوه بر لینک و پیوند دانلود، اسكرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و كلیه اطلاعات دیگری كه در پلی‌استور موجود می باشد را نیز برای شما به سایت خود منتقل میكند تا بتوانید بدون خطاها تحریم یا این که این كه لودنشدن وبسایت یا این که این كه تصاویر، کاملا حاذق به به كار گیری از برنامه‌ها و اطلاعات آن‌ها باشید . آرشیو و دیتابیس Apkpure به قدری کامل است كه می‌توانید با كلیك روی نام تولید کننده‌ی برنامه یا این که این كه بازی مورد نظر، به دیگر اپلیکیشن‌های ساخت شده به وسیله آن تیم نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز نیست با وارد كردن لینک پلی‌استور در سایت‌هایی همچون EvoziApkDownloader صرفا به لینك و لینک و پیوند دانلود فولدر مورد نظرتان بسنده نمائید . به کمک Apkpure میتوانید به اسكرین شات‌ها و توضیحات پوشه‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را با اطمینان و با درایت بیشتری دانلود کنید . این وبسایت دارنده محدودیت زمانی در لینک‌های تبدیل شده نیست و نرم افزار‌هایی كه توسط شما یا این که این كه دیگر کاربران تبدیل می شوند، در سرورهای این وب وبسایت باقی می مثل . از همین رو می توانید صرفا با جستجوی بخشی از اسم برنامه نیز، اپلیکیشن گزینه نظرتان را پیدا فرمایید . برتری دیگری كه Apkpure نسبت به وبسایت‌های دیگر داراست تبدیل پروفایل اپلیکیشن‌های پولی می باشد . به جور ای كه اگرچه لینک و پیوند دانلودی در فعالیت نخواهد بود، البته تمام اطلاعات، اسكرین شات‌ها و… را در اختیار شما قرار خواهد اعطا کرد كه امری بسیار كارآمد برای برخی کاربران خواهد بود .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیكیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 22:03

سال 2014 سال پیشرفت های دیده گیر برای موبایل بوده و قرار است سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما تحت عنوان مالک نرم افزار های موبایلی باید دقیقا بدانید که مخاطب از نرم افزار چه استعمال ای مینماید آنگاه اطمینان حاصل می‌کنید که یوزرها درپی چه قسمتی از اپ می باشند و آیا میتوانند به راحتی آن نصیب را پیدا نمایند؟

هنگامی سایت شما سازگار با موبایل میباشد به راحتی در دسترس تمامی ی کاربرانی قرار می گیرد که از دسکتاپ، موبایل هوشمند و یا این که تبلت به کار گیری  طراحی اپلیکیشن  می‌نمایند. همین آیتم یک کدام از مزایای اصلی تارنما سازگار _با تلفن همراه_ میباشد. بطوریکه محتوای صفحه به راحتی در اختیار استفاده کننده قرار می‌گیرد ولی زمانی که یک اپ اختصاصی پباده سازی می‌کنید تمامی چیز تغییر می کند.

هنگامی شما به‌دنبال تولید اپ میباشید بایستی مطمئن گردید که استفاده کننده اپ شما‌را می شناسد، و دانسته که می بایست چطور آن را اخذ و نصب نماید. بدین ترتیب وقتی که به صنعت تجارت الکترونیک گام می گذارید، خیر صرفا می بایست رئیس نرم افزار را بر عهده بگیرید بلکه باید آن را به مخاطب متبوع بشناسانید.

برای معرفی اپ و شناساندن آن به مخاطب متبوع، 10 شیوه موجود هست:

نرم افزار را روی وب سایت اصلی اکران دهید
می‌توانید در امر اپ در نصیب بالای سایت مقاله بنویسید و یا این که برای آن یک صفحه ی مستقل در لحاظ بگیرید. در غایت باید کاری کنید که مخاطب اپ شما‌را بشناسد. می توانید درباره ی اپ در هر بخشی از وب سایت که مطلوب می دانید تبلیغات نمائید.

نوشته‌ی علمی ی بازبینی نرم افزار را در وبسایت های بزرگ و مشهور باز بینی اپ منتشر فرمایید
با اینکه این کار به کارایی بخش اعظمی نیاز داراست، می‌توانید نوشته‌ی علمی ی بازبینی اپ متبوع را در تارنما های پر اسم و رسم منتشر فرمایید و منتظر ورود یوزرها از آن وب سایت ها گردید.

از تاثیر مجله ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین اشخاص هم خواندن نشانی اینترنتی ها را جز الویت های خودشان میدانند. با ارسال کردن روزنامه آنان‌را با اپ خودتان آشنا فرمایید. در‌این خبرنامه ها دکمه ای قرار دهید که یوزرها را مستقیما به اپ میرساند. با این عمل ورود یوزرها به نرم افزار بسیار معمولی می گردد.

در شبکه‌های‌مردمی راجع‌به نرم افزار جدیدتان نوشته‌علمی بنویسید
در صورتی‌که میخواهید در شبکه های مردمی تبلیغ کنید دو منش دارید: روش اولیه این میباشد که برای اپ یک ورقه ی قانونی غیروابسته فعال سازی فرمائید. در شیوه دوم می‌توانید راجع به اپ در صفحه ی اصلی کسب و کارتان در وبسایت هایی مانند توییتر و گوگل پلاس نوشته‌علمی قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر بخش هایی از اپ استفاده فرمایید و به مخاطب نشان دهید که فضای داخلی اپ به چه رخ هست.

در شبکه‌های‌اجتماعی تبلیغ فرمائید
با این عمل مخاطب های اصلی را شناسایی می کنید. چنین تبلیغاتی حقیقتا تاثیر گذار می‌باشند. در صورتیکه پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما مورد ی مهمی وجود ندارد این نحوه حقیقتا برای شما مطلوب میباشد.

نرم افزار خودتان را در شایسته ترین نصیب وب سایت ها (مرتبط با فروش اپ) اکران دهید
اپ شما بایستی در جور بندی صحیح قرار بگیرد زیرا فقط در‌این‌حالت‌ یوزرها می توانند نرم افزار متبوع را پیدا نمایند. قرار گرفتن آن در مدل بندی بی ربط به تلف کردن مخاطب باعث می‌گردد.

در انجمن های آنلاین (forum) درخصوص نرم افزار حرف فرمائید
با سخن کردن راجع به اپ در انجمن های آنلاین مثل یاهو، گروه های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... شرایط بسیار خیر برای تبلیغات پدید می‌آید.

یک نوشته‌علمی برای بلاگ بنویسید
در مطلبی از خصوصیت های اصلی و کاربردی اپ بنویسید. در فیس امکان تصاویری از نرم افزار به آن بیش تر کنید. حتی میتوانید یک ویدئو دمو هم در مقاله قرار دهید.

پیوند نرم افزار را در چنگ کاربرانی که از سایت خرید کردند قرار دهید
می توانید لینک و پیوند اپ را در نشانی اینترنتی های تایید پروسه خرید بگنجانید. به این ترتیب نرم افزار شما در موبایل مشتری های وفادار نصب می‌شود. به علاوه میتوانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در نظر بگیرید و کاری نمائید که مشتری ها بتوانند تنها از روش وارد شدن به نرم افزار از آن به کارگیری نمایند.

باز نگری نرم افزار در وبسایت های فروش اپ(وب سایت های نرم افزار ساز آنلاین)
هنگامی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود می شود و دیدگاه ها مثبتی درخصوص آن نوشته می‌گردد کار شما بسیار معمولی می‌گردد. این تحلیل ها نرم افزار شما‌را فی مابین کاربرانی که سلیقه ی شبیه دارا‌هستند دارای اسم و رسم می نماید.

در آخر به خیال داشته باشید که انگیزه شما خلق اپلیکیشنی ست که یوزرها به دنبال آن هستند، به راحتی آن را پیدا می‌کنند، دانلود و نصب میکنند و به راحتی از آن استفاده میکنند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 201 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1399 ساعت: 2:33

امروزه صنعت تلفن همراه جزو سودآورترین کسب و امور شده‌است، به طوریکه خیلی از مدیران و صاحبان کسب و امور در ادامه ایجاد نرم افزار می‌باشند. هرچند که ساخت وب سایت یک ابزار خوب برای تبلیغات به شما می‌آیند البته امروزه اکثر اشخاص از تلفن همراه های گوشی به کارگیری می‌نمایند. در‌صورتی‌که که شما نرم افزار نداشته باشید طیف وسیعی از مشتریان خویش را از دست خواهید اعطا کرد طراحی اپلیکیشنو رقبا دراین مورد از شما گوی سبقت را می‌گیرند. ولی بهتر میباشد تا دیر نشده میباشد با طریق هایی که در‌پی ذکر می‌کنیم، نسبت به تولید نرم افزار مبادرت فرمایید.

شما هم با شیوه های معمولی و مطمئن که در پی حرف می‌کنیم، میتوانید صاحب و مالک یک نرم افزار ماهر گردید. با گرین اینترنت یار و همدم باشید.

1.یادگیری برنامه نویسی

درصورتی که رغبت دارید که برای تولید نرم افزار خویش هزینه نکنید و به تیم پباده سازی نرم افزار عمل را نسپارید، بهتر میباشد که دست به فعالیت گردید و کدنویسی را خاطر بگیرید. برنامه نویسی نیز مانند هر لهجه دیگری نیاز به فراگیری و همت و پشتکار دارااست. بایستی برای یادگیری آن می بایست دوره صرف فرمائید و در اموزشگاه های حضوری یا این که آنلاین به فراگیری خویش بپردازید. این گونه یادگیری شایسته ترین دسته سپرده گذاری میباشد و می‌توانید در بلندمدت درآمد متعددی را از آن برداشت فرمائید.

یادگیری کدنویسی و مهارت در انجام آن میتواند نقش بسزایی در ایجاد نرم افزار مدنظر آماده آورد. در‌این طریق می بایست طاقت و طاقت بالایی داشته باشید.

نقاط مثبت

از لحاظ مالی به طور کامل به صرفه میباشد.
بر مهارت و علم تخصصی خویش افزوده میکنید.
در صورتی اهل بحران و زد خورد با مسائل باشید، بی تردید از کدنویسی لذت خواهید موفقیت.
نقاط منفی

عصر متعددی را بایستی صرف یادگرفتن و یادگیری نمایید که منجر میشود فعالیت شما دیرتر پیشرفت نماید. مخصوصا در حالتی که به کدنویسی عشق و علاقه نداشته باشید این مسئله فعالیت را برای شما بیشتر خواهد کرد.
2.به کار گیری از موسسات برنامه نویسی

درصورتی که وقت کافی برای یادگیری ندارید، می‌توانید از یک مجموعه تولید نرم افزار به کارگیری فرمایید. ولی این طریق سرمایه متعددی از شما میگیرد و یا این که مبتلا بدقولی هایی میشوید که حین عمل پیش می‌آید. ولی در هر چهره این شیوه یکی شیوه های خوب و مطمئن میباشد که می‌توانید با خیال و خاطر ریلکس از آینده نرم افزار خویش مطمئن باشید. پیشین از استارت عمل با هر گروه و گروهی مطمئن گردید که آنها تجربه فعالیت کافی دراین مورد را داشته باشند.

با به کار گیری از این طرز به راحتی می‌توانید با یاری تجربیات آنها آسان خیال باشید و به برد برسید. سوای به کار گیری از این تجربیات ادامه مسیر بسیار دشوار خواهد شد و شما به آنان نیاز دارید تا مجموعه را رئیس نمایند و توسعه و گسترش ببخشند.

توصیه میکنم برای کسب داده ها اضافه نوشته‌ی‌علمی نقش گروه برنامه نویس در برد یا این که باخت یک نرم افزار را مطالعه نمائید.

 

نقاط مثبت

این طرز ریسک پایینی داراست چون متخصصین در کمپانی حضور دارا هستند و می‌توانند فعالیت را به راحتی پیش ببرند و این اشخاص معمولا نسبت به انجام عمل بسیار دارای مسئولیت می‌باشند .
مدیر پروژه به راحتی انجام می‌گردد و خیالتان بابت این قضیه بدون نقص شل میباشد چرا‌که معمولا موسسه ها یک رئیس پروژه دارا هستند .
نقاط منفی

این طریق بالاترین هزینه را برای ایجاد نرم افزار دارااست چون موسسات یکسری کارشناس برنامه نویسی استخدام می نمایند و بایستی هزینه ای که اخذ میکنند برای آن‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد و جوابگوی پرداخت دستمزد آنها باشد.
هنگامی که برای عقد قرارداد و ارتباطات حضوری به خواسته تعریف و تمجید پروژه میگذارید وقت شمارا می‌گیرد. و شما برای رفت و آمد و حضور درین جلسات بدون چاره به مخارج جانبی هم خواهید شد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1399 ساعت: 21:29


در این نوشته ی علمی سعی داریم وب سایت Apkpure را که در قضیه دانلود از پلی استور بسیار کاربردی ست ، معرفی کنیم . در واقع این وبسایت را میتوان پایین تیتر تبدیل کننده ای ماهر برای نرم افزار های جان طراحی نرم افزار دار در بازار دانست .با سرای اینترنت یاور باشید .

نرم افزار پلی‌استور مرجعی طراحی اپلیکیشن   بی نیاز از نرم افزار‌های اندرویدی بوده که میلیون‌ها نرم افزار رایگان و مبلغی را در خویش جای داده و کامل ترین منبع اندرویدی را در مشت یوزرها قرار داده هست . با این حالا، استعمال از آن برای برخی کشورهای دانا، از گزاره مرزوبوم ایران با دردسرهای بخش اعظمی همدم است و محبوبیت هر چه بیشتر مارکت‌های داخلی از پاراگراف مایکت، فراری بودن یوزرها را از پلی‌استور نشان می دهد . مارکتی که سوای اپلیکیشن‌های گذر از تحریم، هیچ عکسی در آن بار گذاری نمیشود و معدود اپلیکیشن‌هایی نیز که آیتم‌ی دانلود آن‌ها فعال میباشد، از سرعت بسیار یه خرده هنگام دانلود برخوردارند . ولی موضوع اصلی که وبسایت‌های تبدیل کننده‌ی پیوند پلی‌استور، به فایل دانلودی را به وجود آورد و به سرعت نیز به محبوبیت رساند، ترجیح یوزرها به دانلود بازی و برنامه‌ها از روش رایانه و بعد انتقال آن به موبایل بود؛ امکانی که حتی مارکت‌های داخلی نیز راه حل ای برای آن پیدا نکردند و برای دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها، باید نرم افزار مارکت‌های مورد نظر را در موبایل نصب می‌کردید . از همین رو، ابزارهای آنلاین برای تبدیل و دانلود این نرم افزار‌ها بخشی از مهم‌ترین نیازهای یوزرها اندرویدی شدند؛ به طوری که شاید شما نیز برای تبدیل‌های خویش از سایت‌هایی همچون Apk Downloader استعمال نمائید .
با این نیز اینک توصیه می کنیم که همین حالا یک دوران به سایت معرفی گردیده درین پست، یعنی Apkpure .com بدهید تا متوجه گردید با یکی شایسته ترین تارنما‌های جانور در این مسئله آشنا گردید .


Apkpure برخلاف همتایان خویش، فقط یک دانلود کننده‌ی صرف وجود ندارد . بلکه با وارد کردن اسم یا این که آیدی یا این که پیوند و پیوند هر نرم افزار، این وبسایت مبادرت به دانلود تمام پروفایل اپلیکیشن مورد نظر می‌کند و علاوه بر لینک و پیوند دانلود، اسکرین شات‌ها، توضیحات انگلیسی، و همگی داده ها دیگری که در پلی‌استور وجود دارد را نیز برای شما به وبسایت خویش منتقل می‌کند تا بتوانید فارغ از اشتباهات تحریم یا این که لودنشدن وبسایت یا این که تصاویر، تماما قادر به استعمال از برنامه‌ها و داده ها آنان باشید . بایگانی و دیتابیس Apkpure به قدری بدون نقص میباشد که می توانید با کلیک روی اسم تولید کننده‌ی برنامه یا این که بازی متبوع، به دیگر نرم افزار‌های ایجاد گردیده توسط آن مجموعه نیز دسترسی داشته باشید . دیگر نیاز وجود ندارد با وارد کردن پیوند پلی‌استور در وبسایت‌هایی همچون EvoziApkDownloader تنها به پیوند و لینک دانلود فولدر گزینه نظرتان بسنده فرمائید . به امداد Apkpure می‌توانید به اسکرین شات‌ها و توضیحات پوشه‌ها نیز دسترسی داشته باشید تا نرم افزار‌های مورد نظرتان را با اطمینان و با تدبیر بیشتری دانلود فرمایید . این تارنما دارای محدودیت هنگامی در پیوند‌های تبدیل گردیده وجود ندارد و اپلیکیشن‌هایی که توسط شما یا این که دیگر یوزرها تبدیل میگردند، در سرورهای این اینترنت سایت باقی می مثل . از همین رو میتوانید فقط با جستجوی بخشی از نام برنامه نیز، نرم افزار آیتم نظرتان را پیدا نمائید . برتری دیگری که Apkpure نسبت به وبسایت‌های دیگر داراست تبدیل پروفایل نرم افزار‌های مبلغی می‌باشد . به نحوی که اگرچه لینک دانلودی در عمل نخواهد بود، ولی تمام داده ها، اسکرین شات‌ها و… را در دست شما قرار خواهد اعطا کرد که امری بسیار کارآمد برای برخی یوزرها خواهد بود .

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن  , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 19:55

بعداز این که نرم افزار های سیستم دلیل iOS مهیا شدند، برای این که یوزرها بتونند از این برنامه استعمال نمایند، لازمه که برنامه در تارنما قانونی نرم افزار های iOS یعنی اپ استور لود بشن.

همون طور که می دونید: اپ استور یک سکوی توزیع قابل انعطاف‌افزار برای آی‌اواس میباشد که گسترش و نگه‌داری آن به وسیله کمپانی اپل انجام میشود. این خدمت به یوزرها اذن میدهد که قابل انعطاف‌افزار متبوع خویش را کاوش و بارگیری نمایند.

این اپ ها مي توانند در آيفون، آيپاد تاچ، آيپد، ساعت هوشمند اپل واچ و نسل چهارم اپل تي وي گزینه استعمال قرار بگيرند.

تثبیت نرم افزار در اپ استوراجرای طراحی اپلیکیشن این عمل دردسرهای خودش رو داره. ما واسه راحتی یوزرها، تثبیت نرم افزار در اپ استور رو جزو خدماتمون قرار دادیم تا بسته جامعی از سرویس ها رو به شما عزیران ارائه نماییم.

مثال هایی از تثبیت نرم افزار در App Store رو براتون ذکر می‌کنیم:

پیوند نرم افزار کمپانی حریق بس پارس در اپ استور: نرم افزار کمپانی حریق بس پارس

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1399 ساعت: 1:49


1. انعطاف پذیری و دسترسی آسوده

مبنی بر یک نظرسنجی، مردم به صورت میانگین ​​30 ساعت در ماه از نرم افزار های گوشی به کار گیری میکنند. آن‌ها به جهت انعطاف پذیری و سهولت جستجوی داده ها، تبدیل به بخشی از معاش مردم گردیده اند. اصلی ترین مزیت به کار گیری از نرم افزار های آموزشی، سهولت به کار گیری و دسترسی به مورد ها آموزشی حتی‌در فیس عدم دسترسی به وب میباشد.

2. مطالعه آنلاین و دسترسی به Ebook ها

امروزه دانشجو ها معمولا طراحی اپلیکیشن عشق مند به مطالعه آنلاین میباشند و از کتابخانه های آنلاین به کار گیری مینمایند. پباده سازی نرم افزار های آموزشی به دانشجوها و دانشآموزان این قابلیت و امکان را می‌دهد که موردها موردنیاز آموزشی خویش را به سادگی بیابند و در کنار عصر های درسی از آنان به کارگیری کنند.

3. رابطه موءثر مدرس پدر و مادر

نرم افزار های ارتباطی پدر و مادر و استاد در ساخت ارتباط ها بالاتر از دیوارهای شرکت های آموزشی یاری مینماید. پباده سازی نرم افزار آموزشی معلمان را حاذق می سازد جواب پرسش های پدر و مادر را بدهند. همینطور در مراقبت شفافیت در بخش فراگیری نیز یاری می‌کند.

4. ساخت سرگرمی در کنار فراگیری

یادگیری و یادگرفتن دیگر فعالیتی منفعل و یکطرفه وجود ندارد. ارائه یادگرفتن در قالب بازی، بسیار سود بخش و موءثر است و سبب ساز ساخت شوق واشتیاق و عشق به یادگیری در خردسال ها می‌شود. پباده سازی نرم افزار های آموزشی برای علم آموزان یاری می کند تا فراگیری در ذهن آن‌ها ماندگارتر شود.

 

5. کاهش مسافت بین دانشجوها و مؤسسه

می اقتدار اذعان کرد که با دقت به نحوه های سنتی یادگرفتن، مؤسسات نمی توانند دقت یکسانی به همگی دانشجو ها داشته باشند. پباده سازی نرم افزار های آموزشی این قابلیت و امکان را برای مدرسه های و شرکت ها آموزشی مهیا میسازد که داده ها مایحتاج علم آموزان و دانشجو ها از پاراگراف پوشه آموزشی های نو، جلسات و کنفرانس های متعدد و کار های اجتماعی مکتب را به صورت برابر در چنگ آن ها قرار دهند.

6. پیگیری پیشرفت خردسال ها شما

با پباده سازی نرم افزار آموزشی و به کارگیری از آن‌ها، می‌توانید پیشرفت فرزندان خویش را که یک کدام از مهم‌ترین مواقعی میباشد که هر بابا و مادری می‌خواهند بدانند، پیگیری فرمایید. همینطور شما می توانید از پیشرفت فرزند خویش در مهارت ها و علم های متعدد باخبر گردید.

7. رابطه دایم فی مابین دانش جو و استاد

پباده سازی نرم افزار های آموزشی شایسته ترین شیوه برقراری رابطه در بین دانش جو استاد میباشد و آنان می‌توانند بیرون از دور و اطراف آموزشی نیز در رابطه بوده و تعامل داشته باشند.

حرف پایان:

در دنیای امروز علم آموزان از طریق های امروزی یادگیری از گزاره نرم افزار های آموزشی استعمال می نمایند که به نفع علم آموزان، معلمان و پدر و مادر می باشد. پباده سازی نرم افزار های آموزشی آینده بخش یادگرفتن را متحول میسازد و سبب به بسط آن می‌گردد.

بیشتراز 20 میلیون علم آموز در جهان از نرم افزار آموزشی Google برای یادگرفتن به کار گیری می‌کنند
به کار گیری از نرم افزار آموزشی گوگل در 2 سال اخیر 100% ارتقا یافته میباشد
استعمال از نرم افزار آموزشی Google میتواند سبب ساز 1.5 میلیون دلار در سال صرفه جویی در مخارج آموزشی شود.
72 دانشکده از 100 دانش گاه برتر آمریکا از اپلیکشن های آموزشی Google به کارگیری مینمایند.
73٪ از معلمان به محتوای دیجیتالی از روش تلفن همراه خویش دسترسی پیدا مینمایند

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 169 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 15:53

شایسته ترین برنامه جایگزین تلگرام: نرم افزار پیام رسان Hangoutsمعرفی 15 گزینه از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرامنرم افزار هنگ‌اوتس یا این که Hangouts هم یکی از‌از دیگر از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام به حساب می آید که با هر دو سیستم استدلال اندروید و آی وی اس سازش دارااست. این نرم افزار پیام رسان از امکان هایی همچون ارسال اخذ پیام متنی، ویدئویی، صوتی، استیکر، اموجی طراحی اپلیکیشن و غیره پشتیبانی به فعالیت میاورد و امکان برقراری تماس ویدئویی را هم ارائه نموده است. پس Hangouts را هم تحت عنوان یک کدام از دیگر از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام به خیال داشته باشید.

دانلود برنامه Hangouts از اپ استور دانلود برنامه Hangouts از کافه بازار

 

شایسته ترین برنامه جایگزین تلگرام: نرم افزار پیام رسان اسکایپ (Skype)

معرفی 15 مورد از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام

 

اسکایپ یکی قدیمی ترین و اولی نرم افزار های پیام رسانی بود که ارائه شد، البته با این اینک نتوانست به موفقیت هایی دست پیدا نماید که نرم افزار های دیگری همچون تلگرام به آن دست یافتند. البته اینک که تلگرام با خلل مواجه گردیده، مطمئنا اسکایپ یک جایگزین عالی برای این مسنجر خواهد بود. اسکایپ از امکان برقراری تماس صوتی و تصویری هم پشتیبانی میکند و این مورد از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

 

دانلود برنامه اسکایپ (Skype) از گوگل پلی استور

 

دانلود برنامه اسکایپ (Skype) از اپ استور

 

دانلود برنامه اسکایپ (Skype) از کافه بازار

 

شایسته ترین برنامه جایگزین تلگرام: نرم افزار لاین (LINE)

معرفی 15 آیتم از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام

 

احتمالا همه شما با نرم افزار پیام رسان لاین شناخت دارید. این برنامه در یک بعدازظهر کوتاه توانسته بود جایگاه ویژه‌ای در بین یوزرها گشوده نماید، اما آنگاه تلگرام آن را کنار زد و خویش را برگزیدگان و محبوب ترین برنامه پیام رسان موجود کرد. براین اساس فعلا لاین می تواند یکی شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام باشد. لاین از قابلیت هایی همچون ساختن گروه و ارسال فولدر در آن ها، ارسال استیکر و غیره پشتیبانی به فعالیت می آورد و با هر دو سیستم استدلال اندروید و iOS سازش دارااست.

 

دانلود برنامه لاین (Line) از گوگل پلی استور

 

دانلود برنامه لاین (Line) از اپ استور

 

دانلود برنامه لاین (Line) از کافه بازار

 

شایسته ترین برنامه جایگزین تلگرام: نرم افزار پیام رسان وایبر (Viber)

معرفی 15 گزینه از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام

 

وایبر یکی از دیگر از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام است که از امکان هایی همچون قابلیت ارسال و اخذ پیام متنی و تصویری، برقراری تماس صوتی و تصویری و غیره پشتیبانی می‌نماید. این برنامه به پکیج های استیکر زیادی مجهز است که نیازهای علاقمندان به استیکر را برطرف مینماید. مجموعاَ در صورتی‌که پیرو جایگزینی برای تلگرام می باشید، وایبر می تواند یکی گزینه های پیش رویتان باشد.دانلود برنامه وایبر (Viber) از گوگل پلی استور

دانلود برنامه وایبر (Viber) از اپ استورمعرفی 15 مورد از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام

 

فارغ از شک و تردید تمامی شما با واتساپ آشنا می باشید. این نرم افزار پیام رسان کیفیت خوب دارد و از برقراری تماس های ویدئویی و صوتی هم پشتیبانی می‎‌نماید. قابلیت و امکان ارسال ویس (Voice)، پوشه صوتی، تصویری، عکس، فیلم و غیره تمامی در واتساپ ارائه گردیده‌اند و برنامه با سیستم ادله های اندروید و iOS سازش بدون نقص داراست. بدین ترتیب واتساپ یکی از دیگر از شایسته ترین برنامه های جایگزین تلگرام خواهد بود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 144 تاريخ : شنبه 7 تير 1399 ساعت: 1:59

با ادامه فرآیند به کار گیری طولانی تر از تلفن های یاور و ارتقاء جستجوهای صورت گرفته از روش آن‌ها گوگل تصمیم گرفت تا قیمت بیشتری برای ورژن تلفن همراه وب سایت ها در حیث بگیرد. عملا میتوان اذعان کرد فعلا کسانی که با گوشی کاوش می نمایند در اکثریت میباشند پس  بایستی دقت ویژه ای به رضایت مندی آنان داشت.

تا گذشته از معرفی Mobile First Index درصورتی طراحی اپلیکیشن که استفاده کننده از روش دسکتاپ کاوش می‌کرد گوگل ورژن دسکتاپ وب سایت را میزان جايگاه بندی قرار میداد و در حالتی که از روش تلفن همراه جستجوی خویش را انجام میداد ربات ها براساس ورژن گوشی وب سایت مقام آن را انتخاب میکردند.

طرز ایندکس پیشین از الگوریتم Mobile First Index
البته با الگوریتم تازه در هر قوانینی ورژن تلفن همراه وبسایت ترازو گوگل برای تصمیم گیری درخصوص رده و بها یک کاغذ خواهد بود.

seo تلفن همراه پس از الگوریتم Mobile First
برای آنکه داده ها بیشتری در خصوص این الگوریتم نو و تاثیر آن بر جايگاه بندی تارنما ها داشته باشید توصیه می کنیم نوشته‌ی علمی الگوریتم Mobile First Index
Mobile First Index چه است؟ چه تاثیری بر بهینه سازی در سال ۲۰۱۸ دارااست؟ - وبسیما

با معرفی الگوریتم Mobile First Index محتوایی که در گوشی نشان داده می شود میزان تصمیم گیری گوگل برای منزلت شما خواهد بود خیر آنچه در ورژن دسکتاپ برگه در دسترس میباشد. این الگوریتم یکی‌از فاکتورهای بسیار مهم بهینه سازی در سال ۲۰۱۸ خواهد بود.
را مطالعه فرمائید.

چطور ورژن تلفن همراه وب سایت را seo کنیم؟
در اولی گام برای بهینه سازی تلفن همراه بایستی تارنما خویش را برای اشخاصی که با تلفن همراه وارد می شوند مهیا کنیم. در حالتی‌که دقیقا به عبارتی محتوا و پباده سازی ورژن دسکتاپ را در یک برگه اکران کوچک به استفاده کننده اکران دهیم عملا تلاش وب سایت را به شدت کاهش داده ایم.

برای پباده سازی ورژن گوشی تارنما 3 طریق اصلی موجود است که به دنبال آنها را باز نگری می‌کنیم.

1- نشانی دهی متعدد برای گوشی و دسکتاپ
درین شیوه معمولا ورژن تلفن همراه وب سایت بر روی یک زیردامنه مانند m.websima.com قرار گرفته و با تشخیص تلفن های هوشمند یوزرها را به آن ورژن ارجاع می دهند.

به کار گیری از دو نشانی برای پباده سازی ورژن گوشی تارنما
به کارگیری از این طرز کهن و منسوخ شده‌است؛ چون برای پیاده سازی آن شما می بایست عملا دو ورژن منقطع از وب سایت خویش را پباده سازی فرمایید و برای هر ورقه از وب سایت دو نشانی منقطع داشته باشید. با این فعالیت ایرادات متعددی مانند کاهش سرعت ایندکس، ایجاد محتوای تکراری، تفاوت در تجربه کاربری و … در بهینه سازی گوشی ساخت می گردد.

2- به کارگیری از تکنیک Dynamic Serving
در‌این طریق ورژن تلفن همراه و دسکتاپ وبسایت هر دو در یک نشانی مشاهده می شوند. سرور شما براساس دسته مرورگر و سایز برگه اکران تشخیص می دهد که استفاده کننده با تلفن همراه وارداتی یا این که با دسکتاپ. در پی متناسب با هر استفاده کننده ورژن تلفن همراه یا این که دسکتاپ با کدنویسی های منقطع در دسترس استفاده کننده قرار می‌گیرند.

تکنیک dynamic serving برای پباده سازی ورژن تلفن همراه وبسایت
به کارگیری از این طرز به شما اذن می‌دهد که منابع 

بعنوان نمونه ممکن میباشد شما در ورژن دسکتاپ یک اسلایدر با تصاویر افقی و پهناور داشته باشید اما در تلفن همراه از یک تصویر بی آلایش و عمودی به جای آن استعمال فرمایید. با این عمل کاربرانی که با گوشی وارد وب سایت گردیده اند دیگر نیازی به دانلود تصاویر وسیع اسلایدر شما نخواهند داشت و این موجب ارتقا سرعت و بهبود تجربه کاربری خواهد شد.

نقص‌ اصلی این طریق بالا رفتن مخارج کدنویسی و اما ارتقای وب سایت خواهد بود. با هر تغییری در محتوای تارنما شما می بایست سناریوهای متفاوتی در سایزهای متعدد پباده سازی نمایید و اما با ورود تلفن همراه ها و نمایشگرهای تازه ورژن های قابل قبولی از صفحه های وب سایت بسازید.

اینک دکان های اینترنتی پهناور مانند digikala از این طرز به کار گیری می‌کنند تا رئیس بهتری بر منابع سرور و بهبود سرعت آن داشته باشند.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 17:31

طراحی اپلیکیشن در بخش قبل اشاره کردیم که از بین سه روش معرفی شده برای کسب و کارهایی که هنوز در امر فعالیت خود جایی برای هزینه کردن روی طراحی اپلیکیشن اندروید منحصر ندارند ، به کارگیری از قالب های آماده به صرفه تر است. مراد چه است؟ آیا برنامه سازهای آماده برای ایجاد برنامه های کاربردی مناسب نیستند؟

طراحی اپلیکیشن آماده

قبلا نیز توضیح دادیم که چون در برنامه سازهای آماده از برنامه نویسی خیلی نادر استفاده شده و به نوعی همگی ی کارهایی که در این گونه گوشه و کنار ها انجا می شوند،صرفا با زدن چند کلیک قابل طراحی است!خب بدیهی است که نمی اقتدار خیلی روی کاربردی بودن خروجی ساخت شده به وسیله این فضا ها حساب کرد.در صورتی که برنامه نویسی با قالب اختصاصی و با برنامه هایی مثل اندروید استودیو که کاملا دارای برنامه نویسی میباشند یک تصمیم معقول برای تولید یک برنامه ی کاربردی در راستای اوج گرفتن کسب وکار شما است.

درحال حاضر خرید اپلیکیشن فراهم ای که با نرم افزار اندروید استودیو کد نویسی شده است قادر است با توجه به هزینه کمت آن نسبت به طراحی مخصوص اپلیکیشن سفارش معقولانه ای باشد.

پشتیبانی حاذق بارز ترین ویژگی اپلیکیشن های طراحی شده با اندروید استودیو
نوشته‌ی علمی بسیار مهمی که در اندرویدسازها به‌تدریج به چشم میخورد مسئله پشتیانی است. تصور کنید شما برنامه ی کاربردی برای شغلتان در اختیار دارید که قابل پشتیبانی بدون محدودیت زمان باشد، حتما این موضوع در سعی برنامه شما تاثیر مثبتی دارد.در حالتی که می خواهید از این قابلیت و امکان برای ایجاد برنامه ی خود استفاده کنید پس بدیهی می باشد که بایستی از قالب منحصر به فرد سود ببرید.

بارز ترین عیب اپلیکیشن فراهم: عدم سفارشی شدن گرافیک
همانگونه که میدانید دعوا مهم دیگری که کاربر را بیشتر جذب و عاشق ی اپلیکیشن شما می کند ، مشاجره گرافیک زیبا و مرتبط با ماهیت عمل اپلیکیشن میباشد.ابارز ترین نقص‌ اپلیکیشن های آماد این می باشد که یک قالب از پیش تمجید شده جلو روی شماست و بدیهی می باشد که محدودیت انتخاب طرح و گرافیک مرتبط با برند و کسب و کارتان را دارید و برای قالبی که آیتم پسند شما باشد باید بتوانید خودتان آن را ساخته و مهیا کنید.

نکته مهم: سفارشی و موردپسند بودن اپلیکشن شما به همان اندازه مهم است که کارایی آن برای شما حائز اهمیت می باشد. ولی این گزینه به بودجه کسب و فعالیت شما برای عمل در حوزه ی کسب و عمل آنلاین نیز ارتباط دارااست.

در نهایت سفارش ما در شرکت رایا پارس به شما این است که در مرحله در آغاز اگر قصد دارید تا برای برند خود اپلیکیشن طراحی نمائید از متخصصین طراحی اپلیکیشن در شرکت ها معتبر استعمال کرده و یا از اپلیکیشن های آماده ای که موسسه ها معتبری مانند شرکت رایاپارس میدهند و توسط نرم افزار های اندروید استدیو کدنویسی شده است استفاده نمایید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 17:08


پباده سازی نرم افزار  طراحی اپلیکیشن در حالتي‌كه تا به امروز محرمانه به ليست برگزيدگان و پردرآمدترين كارهاي فهمیده زده باشيد، بي ترديد نام برنامه نويسي را تحت عنوان يك كدام از پول سازترين كارهاي عالم در‌اين ليست مشاهده نموده ايد. هر يك سري بيش تر گزارش ها و تحقيقاتي كه درين حوزه انجام یافته مرتبط با ايالات متحده و كشورهاي اروپايي ميباشد، ولي مي قدرت با پاره اي تغيير تحول آن ها را به مملكت خودمان هم گسترش اعطا كرد.

طراحي اپليكيشن

در كشور‌ايران هنوز يك تحقيق داراي اعتبار از واحد سنجش درآمد برنامه نويسان و جايگاهي كه در آن قرار دارا‌هستند فيس نگرفته ميباشد، ولي با انجام پژوهش ها محلي و باز نگري وضعيت سرزمين متوجه مي شويم كه برنامه نويسي در كشور ايران هم ميتواند بسيار پولساز باشد، به شرطي كه در‌اين عمل ماهر گرديد.
ولي برنامه نويس هاي پهناور معمولا با عشق و علاقه قلبي به تكنولوژي و كامپيوتر در مسير برنامه نويسي گام ميگذارند و معمولا پول واحد سنجش خيلي مهمي براي استارت عمل وجود ندارد. برنامه نويسان متعددي ميباشند كه عاشقانه عمل خويش را دوست دارا‌هستند و اين علاقه منجر گرديده كه بخش اعظمي از مواقع حتي به صورت مجاني فعاليت نمايند. در‌حالتي كه نگاهي به گيت هاب بيندازيد متوجه خواهيد شد كه چه تعداد از پروژه ها درين وب سايت به صورت مجاني در مشت مردم قرار ميگيرند.

چطور برنامه نويسي را نخست كنيم؟

تبليغات
اپتيموم او
اينفلوئنسر ماركتينگ
تبليغات اينستاگرام

شيوه و آمادگي براي مقدمه برنامه نويسي

چگونگي ابتدا برنامه نويسي
زماني كه ميخواهيد فراگيري برنامه نويسي را ابتدا نمائيد، بهتر ميباشد يكسري نكته را مدنظر داشته باشيد تا ميانه فعاليت به ايراد نخوريد. بهتر ميباشد مواقعي كه در پي مطرح ميكنيم را در خودتان كاوش نمائيد و آن گاه به طور ماهر به برنامه نويسي بپردازيد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 22:37


پباده سازی نرم افزار  طراحی اپلیکیشن در حالتي‌كه تا به امروز محرمانه به ليست برگزيدگان و پردرآمدترين كارهاي فهمیده زده باشيد، بي ترديد نام برنامه نويسي را تحت عنوان يك كدام از پول سازترين كارهاي عالم در‌اين ليست مشاهده نموده ايد. هر يك سري بيش تر گزارش ها و تحقيقاتي كه درين حوزه انجام یافته مرتبط با ايالات متحده و كشورهاي اروپايي ميباشد، ولي مي قدرت با پاره اي تغيير تحول آن ها را به مملكت خودمان هم گسترش اعطا كرد.

طراحي اپليكيشن

در كشور‌ايران هنوز يك تحقيق داراي اعتبار از واحد سنجش درآمد برنامه نويسان و جايگاهي كه در آن قرار دارا‌هستند فيس نگرفته ميباشد، ولي با انجام پژوهش ها محلي و باز نگري وضعيت سرزمين متوجه مي شويم كه برنامه نويسي در كشور ايران هم ميتواند بسيار پولساز باشد، به شرطي كه در‌اين عمل ماهر گرديد.
ولي برنامه نويس هاي پهناور معمولا با عشق و علاقه قلبي به تكنولوژي و كامپيوتر در مسير برنامه نويسي گام ميگذارند و معمولا پول واحد سنجش خيلي مهمي براي استارت عمل وجود ندارد. برنامه نويسان متعددي ميباشند كه عاشقانه عمل خويش را دوست دارا‌هستند و اين علاقه منجر گرديده كه بخش اعظمي از مواقع حتي به صورت مجاني فعاليت نمايند. در‌حالتي كه نگاهي به گيت هاب بيندازيد متوجه خواهيد شد كه چه تعداد از پروژه ها درين وب سايت به صورت مجاني در مشت مردم قرار ميگيرند.

چطور برنامه نويسي را نخست كنيم؟

تبليغات
اپتيموم او
اينفلوئنسر ماركتينگ
تبليغات اينستاگرام

شيوه و آمادگي براي مقدمه برنامه نويسي

چگونگي ابتدا برنامه نويسي
زماني كه ميخواهيد فراگيري برنامه نويسي را ابتدا نمائيد، بهتر ميباشد يكسري نكته را مدنظر داشته باشيد تا ميانه فعاليت به ايراد نخوريد. بهتر ميباشد مواقعي كه در پي مطرح ميكنيم را در خودتان كاوش نمائيد و آن گاه به طور ماهر به برنامه نويسي بپردازيد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 2 تير 1399 ساعت: 22:37

طراحی اپلیکیشن کامپایلر آنلاین و داوری اتوماتیک کدهای مندرج

محتوای متنوع آموزشی شامل درسنامه، تمرین، حل موضوع و پروژه‌های حقیقی وواقعی

پشتیباتی اساتید و ارتباط با شرکت کنندگان دیگر بعد از ظهر

دارای مدرک انتها بعد از ظهر

محتوای فارسی

نکات منفی:

پباده سازی نرم افزار

 

در صورتی به آموزش ویدئویی عادت دارید، ممکن است یه خرده طول بکشد تا به یادگرفتن تعاملی عادت فرمایید.

۳. وب سایت Javatpoint

 

سایت Javatpoint

مناسب برای: سطح مبتدی تا پیشرفته

جور فراگیری: متن‌محور

این وب سایت یکی محبوب‌ترین سایت‌ها برای یادگیری گویش‌های برنامه‌نویسی مختلفی از جمله Java ،C++ ،C و بقیه لهجه‌ها می باشد. بعدازظهر‌های آن در حوزه جاوا دربرگیرنده این‌ها میگردد:

 

فراگیری مقدماتی جاوا

در‌پی آموزش‌های غیروابسته دیگری برای برنامه‌نویسی اندروید و فریم‌ورک‌های مشهور جاوا به عنوان مثال Struts2 ،Hibeate و Spring نیز موجود هست.

بخش آموزش جاوا، هر آنچه که نیاز دارید را در دست شما می گذارد. مقدمه این آموزش‌ها از اصول و ساختار نخستین این لهجه آغاز می شود، و درباره ی پارادایم‌های شی گرایی حرف مینماید تا مباحث پیشرفته شبکه و...

 

نکته قابل توجه و جالب این سایت، قرار تصاحب کردن درسنامه‌ها در منویی در کنار صفحه می باشد که با یک جستجوی شل می توانید به سرعت درسنامه مورد نظر خودتان را پیدا نمایید. این یادگرفتن‌ها دربرگیرنده تصاویر، نمودار و مثال‌های متعددی می باشد.

 

نکات مثبت:

 

دارای رابط کاربری بسیار آسوده

دارای محتوای آموزشی متنوع شامل نمونه کدها، تصاویر، نمودارها و...

یادگرفتن‌های گام‌به‌گام

دارای کامپایلر آنلاین برای تست کد

نکات منفی:

 

ساختار آموزش‌ها یه خرده پیچیده می باشد.

متن‌محور بودن فراگیری‌ها ممکن می باشد یه خرده طاقت‌سربر باشد.

نسخه موبایل آن داری برخی اشتباهات کاربری می باشد.

۴. سایت Tutorialspoint

 

وبسایت Tutorialspoint

مناسب برای: مبتدی تا پیشرفته

گونه آموزش: متن‌محور

این تارنما یک کدام از از سایر از منابع آموزشی عالی برای یادگیری گویش‌های برنامه‌نویسی متعدد و فناوری‌های وب می باشد. دوره‌های آن برای جاوا عبارت‌اند از:

 

یادگرفتن مقدماتی جاوا

آموزش تکنولوژی‌های جاوا: مباحث مختلفی از جاوا را گزینه پوشش قرار داده می باشد. مثلا: Apache Ant, iBatis, Hibeate, Maven, JSP, servlets و...

نکات مثبت:

 

به راحتی مبحثی را که درپی آن میگردید پیدا میکنید

دارای کامپایلر جاوا برای تست کدها

شامل بسیاری از مباحث تکمیلی‌تر زبان جاوا

نکات منفی:

 

به جز آموزش‌های ویدئویی، زمان مشخصی برای به روزرسانی آموزش‌ها وجود ندارد.

متن‌محور بودن آموزش‌ها ممکن است پاره ای شکیبایی‌سربر باشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 21:18